معرفی بهترین پلتفرم‌های راه اندازی سوپرمارکت اینترنتی 

در هر کوچه و خیابانی که نگاه کنید حداقل یک سوپرمارکت وجود دارد. البته در کنار این سوپرمارکت‌ها فروشگاه‌های زنجیره‌ای زیادی هم قرار گرفته است. بسیاری از صاحبان سوپرمارکت کوچک از کم شدن فروش خودشان ناراضی هستند. اما یک راه حل تضمینی برای افزایش فروش وجود دارد. با راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی می‌توانید درآمد سوپرمارکتتان را چند برابر کنید.

معرفی بهترین پلتفرم‌های راه اندازی سوپرمارکت اینترنتی 

در هر کوچه و خیابانی که نگاه کنید حداقل یک سوپرمارکت وجود دارد. البته در کنار این سوپرمارکت‌ها فروشگاه‌های زنجیره‌ای زیادی هم قرار گرفته است. بسیاری از صاحبان سوپرمارکت کوچک از کم شدن فروش خودشان ناراضی هستند. اما یک راه حل تضمینی برای افزایش فروش وجود دارد.
با راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی می‌توانید درآمد سوپرمارکتتان را چند برابر کنید. افراد ترجیح می‌دهند که اقلام مصرفی خودشان را به صورت آنلاین سفارش دهند و درب واحد تحویل بگیرند. چرا شما به عنوان فروشنده از غافله عقب بمانید و فروشتان را افزایش ندهید؟
پست دست بجنبانید و هرچه سریع‌تر با پلتفرم‌هایی که در ادامه معرفی می‌کنیم، فروش آنلاین سوپرمارکت خودتان را شروع کنید.

پلتفرم راه اندازی سوپرمارکت اینترنتی

برای اینکه بتوانید محصولات سوپرمارکت خودتان را در اینترنت بفروشید، نیاز به یک پلتفرم آنلاین دارید. وب سایت، اپلیکیشن، مارکت پلیس یا هر چیزی که بتوانید محصولات را در آن قرار دهید و مشتری پیدا کنید. در اینجا 4 پلتفرم پیشنهادی برای شما داریم تا بتوانید در زمان کم و با هزینه محدود کسب و کارتان را اینترنتی کنید:

1- طراحی سوپرمارکت اینترنتی با ووکامرس

ووکامرس یک افزونه فروشگاهی برای CMS مدیریت محتوای وردپرس است که می‌توانید از طریق آن یک فروشگاه آنلاین راه اندازی کنید. ووکامرس به کاربران این امکان را می‌دهد تا هر چیزی که برای مدیریت فروشگاه خودشان نیاز دارند را فعال کنند.
شما می‌توانید از یک طراح وردپرس کمک بگیرید و یک وب سایت سوپرمارکتی راه اندازی کنید. البته خودتان هم باید کار با وردپرس را بلد باشید تا محصولات را به ترتیب در سایت قرار دهید. خوبی وب سایت سوپرمارکتی این است که برای تصاویر محصول نیازی به عکاسی ندارید.
می‌توانید تصاویر هر محصول و برند را از اینترنت پیدا کنید و در سایتتان قرار دهید. طراحی سوپرمارکت آنلاین با وردپرس هزینه خیلی زیادی ندارد. فقط باید هر سال هزینه تمدید هاست و دامنه سایت را پرداخت کنید. اگر هم برای طراحی و مدیریت سایت طراح استخدام کنید باید حقوق ماهانه آن را کنار بگذارید.

هزینه راه اندازی سوپرمارکت آنلاین با ووکامرس در سال ابتدایی چیزی در حدود 15 میلیون تومان است. هر سال هم هزینه هاست و دامنه را با توجه به قیمت‌های جدید پرداخت می‌کنید.



2- ساخت سوپرمارکت آنلاین با فروشگاه ساز

دومین روش راه اندازی وب سایت سوپرمارکتی با فروشگاه ساز است. فروشگاه ساز یک پلتفرم آنلاین ساخت فروشگاه است که هرکسی با هر میزان دانشی که داشته باشد می‌تواند خودش سایت بسازد. برای ساخت سایت در فروشگاه ساز نیاز به ثبت نام دارید.
بعد از آن می‌توانید با توجه به ویدئوهای آموزشی خودتان محصولات را وارد سایت کنید و فروشتان را آغاز کنید. تفاوت فروشگاه ساز با وردپرس این است که نیازی به استخدام طراح و مدیر ندارید؛ صرفاً هزینه اشتراک سالانه پرداخت می‌کنید.
البته بعضی از فروشگاه سازها امکان اتصال مستقیم سایت به ترب و ایمالز را دارند. می‌توانید از این فرصت استفاده کنید و محصولات وب سایتتان را برای دیده شدن در ترب و ایمالز هم قرار دهید. ساخت سوپرمارکت با فروشگاه ساز ضرری برای شما ندارد. می‌توانید به صورت رایگان ثبت نام کنید و خودتان از نزدیک ویژگی‌ها و امکانات آن را مشاهده کنید. 7 تا 14 روز ابتدایی ثبت نام به صورت رایگان است.
هزینه راه اندازی سوپرمارکت اینترنتی با فروشگاه ساز از 3 میلیون تومان شروع می‌شود. این در حالی است که یک پشتیبان 24 ساعته سؤالات و مشکلات شما را در زمان ساخت وب سایت حل می‌کند.

3- ثبت سوپرمارکت در دیجی کالا، اسنپ و اُکالا

سومین راه که می‌توانید از این طریق سوپرمارکت اینترنتی راه اندازی کنید، از طریق سرویس‌های آنلاین است. اسنپ مارکت، دیجی جت و اُکالا فضایی را برای صاحبان سوپرمارکت فراهم کردند تا بتوانند به صورت آنلاین فروش داشته باشند.
البته هر کدام از این پلتفرم‌ها در درصدی از سود شما سهیم هستند. اما می‌توانید در زمان کمتری مشتری داشته باشید. هر کاربری که در نزدیکی سوپرمارکت شما به دنبال خرید محصول است می‌تواند نام فروشگاه شما را در لیست مشاهده کند.


4- راه اندازی سوپرمارکت آنلاین در اینستاگرام

آخرین راهی که می‌توانید به صورت رایگان یک سوپرمارکت اینترنتی داشته باشید، از طریق اینستاگرام است. یک پیج در اینستاگرام بسازید و با عکاسی از محصول و ساخت ریلزهای پربازدید، مشتری جذب کنید.
برای ارسال محصول از طریق اینستاگرام هم می‌توانید از شرکت‌های پستی یا پیک مخصوص خودتان استفاده کنید. عمده فروشان زیادی از فضای اینستاگرامی استفاده می‌کنند و محصولاتشان را به سراسر ایران می‌فرستند.
هزینه راه اندازی سوپرمارکت با اینستاگرام رایگان است؛ اما باید زمان زیادی را به جذب مشتری و افزایش دنبال‌کننده اختصاص دهید. خلاقیت و کنجکاو کردن مردم در اینستاگرام کلید حل مشکل فروش شما است.

در آخر باید بدانید


قطعاً سرویس‌های آنلاین سوپرمارکتی می‌توانند سریع‌تر فروش شما را افزایش دهند؛ اما اگر می‌خواهید در درازمدت یک کسب و کار پر فروش و حرفه‌ای داشته باشید، ساخت وب سایت هم گوشه ذهنتان نگه دارید.
زمانی که یک وب سایت فروشگاهی می‌سازید، پورسانتی به هیچ شرکت پرداخت نمی‌کنید و صددرصد سود برای شما است. در درازمدت هم مشتریان وفادار خودتان را پیدا می‌کنید.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار